Búcsúzunk egy társunktól, egy barátunktól

Kuntner Gábor PKE Elhunyt 60 éves korában 2016. november 6-án

Megdöbbenve búcsúzunk egy társunktól, egy barátunktól. Kuntner Gábort idő előtt, 2016. november 6-án, 60 évesen ragadta el a halál. Az alattomos kór hirtelen – alig 2 hónapja – váratlanul csapott le rá. Gábor temetési szertartása 2016. november 23-án 10 órakor lesz a Farkasréti temetőben, a Hóvirág úti ravatalozóban.

Megdöbbenve búcsúzunk egy társunktól, egy barátunktól. Kuntner Gábort idő előtt, 2016. november 6-án, 60 évesen ragadta el a halál. Az alattomos kór hirtelen – alig 2 hónapja – váratlanul csapott le rá. Senki sem sejthette, hogy ilyen hirtelen végzetes lesz számára. Bizakodtunk, reménykedtünk, hogy legyűri a betegséget, és újból együtt túrázunk, ám a Mindenható másképp rendelkezett. Elszorult szívvel vettük tudomásul, hogy Gábor többé már nem tarthat velünk, olyan ösvényre lépett, ahonnan nincs visszaút. Elment, és nyomában fájó csönd támadt.

Halála nemcsak családjának, hanem nekünk, a Pestkörnyéki Kárpát Egyesületnek is megrendítő veszteség. Az egyesületi életben aktívan részt vett, gyakorta koptattuk együtt a bakancsot, hol az itthoni hegyekben, hol a Kárpátokban. Nem is olyan rég még a távoli Pamír-hegység 6-7 ezres csúcsai között másztunk.

Gábor mindig segítőkészen, önzetlenül teljesítette a rábízott feladatot, nem utasított vissza semmilyen kérést, legyen az pontőrködés a Bazilika teljesítménytúrán, vagy túratársak fuvarozása az utazásoknál. Megfontolt, bölcs tanácsaira bizton támaszkodhattunk. Egyénisége, csendes humora nagyon és mindig hiányozni fog. Emlékét szívünkben megőrizzük.

„ Az emlékezéshez nem emlék, hanem szeretet kell, s akit szeretünk, azt nem felejtjük el.”

Nyugodj békében, kedves, jó Gábor!

Gábor barátunkról összeállított album itt.

Gábor temetési szertartása 2016. november 23-án 10 órakor lesz a Farkasréti temetőben, a Hóvirág úti ravatalozóban. Gábor kérése az volt, hogy aki búcsúzni kíván Tőle, egy szál virággal tegye.

Parkolni a Hóvirág úton és környékén lehet.

(Térkép a mellékletben, a ravatalozó pirossal bekarikázva.)