KUNTNER GÁBOR EMLÉKTÚRA

Nyolcan gyűltünk össze Kismaroson, ki vonattal, ki kocsival érkezett.

Ragyogó napsütésben, kényelmesen haladtunk. Mindannyian élveztük a tavasz előszelét. Elvétve találtunk csak virágokat, illetve néhány kis madár és varjú kísért minket. Délben megebédeltünk a Juliánus Kilátónál, elkészítettük a csoportképet, megmásztuk a kilátót, gyönyörködtünk a Duna-kanyarban, majd ismét útnak indultunk.
A Kuntner Gábor Pihenőnél kicsit mi is megpihentünk, Gáborral kapcsolatos történetekkel emlékeztünk rá.
Innen a Remetebarlangokhoz mentünk, majd ismét bőséges emelkedő várt ránk.
Utoljára a Dobozi-oromról néztünk le a Dunára, majd a Kittenberger úton csorogtunk be Zebegénybe. Kényelmesen értünk be a Vasútállomáshoz. Volt még idő kicsit fényképezni is.
Remek időjárási körülmények között, kellemesen töltöttük el a napot. Juhász Gábortól sok érdekes dolgot hallottunk útközben törökországi kerékpár túrájáról és mezőgazdasági tevékenységéről.
A túrán 969 m szintemelkedéssel 15,9 km-t tettünk meg.
Köszönjük ezt a szép napot és a figyelmes túravezetést.